Моя кАРТина

                        Моя кАРТина



Вечірка фарб "Моя кАРТина" в бібліотеці пройшла у веселій та творчій атмосфері. Діти мали змогу виявити свої художні таланти, малюючи олійними фарбами. Перед початком творчого процесу ми провели короткий літературний захід, читаючи вірші про кольори та природу. Діти також слухали музику, що надихала їх на створення яскравих картин. Малюнки дітей були різноманітними та оригінальними, що свідчить про їхню багату уяву. Вечірка фарб сприяла розвитку творчих здібностей дітей, а також зміцнила їхній інтерес до читання. Проведення вечірки фарб "Моя картина в бібліотеці" показало, що поєднання мистецтва та літератури є ефективним способом залучення дітей до бібліотеки та розвитку їхньої особистості.



 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Мій художній світ"

Українські вечорниці "Зимові мелодії"