Творча сім'я - моя родина і я


         
"Творча сім'я - моя родина і я"

В бібліотеці № 15 відбулися родинні спілкування. Співробітники бібліотеки та родини наших маленьких читайликів говорили про сімейні цінності : це в першу чергу любов, взаєморозуміння, підтримка та повага один до одного; що сім'я повинна залишатися основною складовою суспільства. Під час спілкування виявилося , що для більшості з нас сімейні цінності однакові: любов, батьківство, вірність, довіра, зв'язок з предками, будинок. Батьки ознайомилися із книжками, шо допоможуть їм у вихованні дитини. Діти охоче роздивлялися яскраві, файні дитячі книжечки, присвячені родині.
Саме з родини йде у світ людина і несе в нього своє серце, наповнене добротою і любов'ю, відчуттям краси і справедливості. Саме з родини несе вона у світ правду, чесність, віру, традиції і звички. То ж недарма народне прислів'я каже: «Який кущ, така й хворостина, які батьки, така й дитина».


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Мій художній світ"

Українські вечорниці "Зимові мелодії"