А над світом вишиванка цвіте...

А над світом вишиванка цвіте...

Синьо-жовта стрічка
В мене у волоссі.
Я хоч ще маленька
Та заплітаю коси.
Одягаю вишиванку
Та іду в садочок зранку.

Вишиванка є символом краси, здоров'я і щасливої долі. Її вважають оберегом української нації. Вишита сорочка символізує сімейні цінності – пам'ять роду, вірність і любов.
Напередодні святкування Всесвітнього дня вишиванки до бібліотеки № 15 завітали наші найменші читачі-вихованці дитячого садочка "7я". Дітлахи подивились відеоролик із цікавими фактами про історію вишиванки. Охоче розмальовували паперові вишиванки-розмальовки. І,звісно, наші маленькі українці охоче демонстрували свої яскраві різноманітні вишиванки і з радістю прийняли участь у фотосесії.
Захід, присвячений вишиванці, виховує шанобливе ставлення до традицій українського народу, зокрема до національного вбрання, глибокі почуття любові до рідної Батьківщини.
















Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Мій художній світ"

Сніг влітку

Українські вечорниці "Зимові мелодії"