Тематична бесіда " Я маю право"

        Тематична бесіда " Я маю право"

Дитя моє, права дитини
ти мусиш вивчити сумлінно.
Це так потрібно, так важливо
напевне знати в наші дні:
коли з тобою справедливо
вчиняють, а коли і ні.
Тож прочитай, завчи напам'ять
порадь і друзям почитать.

Кожна дитина потребує піклування і доброзичливого ставлення до себе, відчуття своєї необхідності. Для учнів 3- 4 класів школи №71 було проведено тематичну бесіду " Я маю право" з метою навчити дітей захищати свої права. Бібліотекарі познайомили з Конвенцією прав дитини. Під час заходу діти створювали квітку з пелюстків-імен, робили плакат-пазли , грали в гру  "права та обов'язки", розв'язували "цікаві задачі", розгадували кросворд "Вгвдай право за підказкою".









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Мій художній світ"

Сніг влітку

Майстер-клас: "Гарна листівка до Великодня"