"Мені гріє серце, коли я бачу своїх маленьких читачів".

 

            "Мені гріє серце, коли я бачу своїх маленьких читачів".

 

    Сьогодні святкує свій ювілей відома українська дитяча письменниця  та сценарист Наталя Гузєєва.



    У 1974 році вона закінчила Київський державний університет ім. Т. Г. Шевченка, факультет кібернетики, відділення структурної лінгвістики. Працювала лінгвістом, перекладачем, журналістом, редактором мультиплікаційної студії «Укранімафільм». З 1992 р. є членом Національної спілки кінематографістів України. З 1995 року проживає в Німеччині, зараз у Мюнхені.

    Наталя Гузєєва є автором відомих мультиплікаційних героїв Капітошки і Петі П'яточкіна.

    Українське видавництво "Теза" надрукувало книжку "23 образи Петрика П'яточкіна". Увесь тираж миттєво розкупили. Загалом існує п'ять книг про цього хлопчика-непосиду, але це була перша українською мовою.


 

Колись, дуже давно, Петрик П'яточкін рахував слоненят. Я трохи допомагала йому, адже він був іще маленький. Але це було давно. Тепер він виріс. І разом з ним виросли його образи. Чи знаєш ти тих, хто вміє ображатись? Більше від усіх? Справді? 
 
 
 
 
 
 

 

Кілька історій із життя звичайної дівчинки Оленки, яка має власне уявлення про щастя. Їй потрібно знайти відповіді на дуже важливі питання. Як побороти страхи? Як упоратися з нестримним потоком бажань? Як зрозуміти, хто любить сильніше? Книга призначена для сімейного читання. 








Третя книжка з нової серії "Обережно: дівчатка!". Колись автор придумала Капітошку і Петрика П’яточкіна – і вони стали кумирами дітей. Зараз вона розповідає про Оленку, яка жила собі у звичайній квартирі, зі звичайними батьками і звичайним плюшевим ведмедиком Борчиком. Але чомусь усе це надзвичайно цікаво!








Джерело: https://nashformat.ua/authors/natalya-guzeeva-books

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Мій художній світ"

Сніг влітку

Українські вечорниці "Зимові мелодії"