" Мрії про Україну : дитячий погляд"

 24 серпня 1991-го  відбулося відновлення державної незалежності України, яке увінчало тривалий шлях Українського народу до самостійності. Наші маленькі читачі теж готуються до свята. Вони люблять свій край, свою Україну. Пропонуємо послухати їхні думки про Україну.

https://www.youtube.com/watch?v=UAFow1hAeFM
 

Я дитина українська!
Автор: Юрко Шкрумеляк
 
Я дитина українська,
Вкраїнського роду,
Українці — то є назва
Славного народу.
Україна — то край славний,
Аж по Чорне море,
Україна — то лан пишний,
І степи, і гори.
І як мені України
Щиро не кохати?
Мене ненька по-вкраїнськи
Вчила розмовляти.
І як мені України
Щиро не любити?
Мене вчили по-вкраїнськи
Господа молити.
За свій рідний край і нарід
Я Господа молю:
Зішли, Боже, Україні
І щастя, і долю!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Мій художній світ"

Сніг влітку

Українські вечорниці "Зимові мелодії"