Перервана пісня Василя Кожелянко

 "Перервана пісня Василя Кожелянко"

Василь Кожелянко (1.01.1957-22.08.2008) – український письменник, поет, журналіст, політичний аналітик. 

Народився і більшу частину життя прожив у селі Кам’яна Сторожинецького району Чернівецької області. Випускник філологічного факультету Чернівецького університету (1988). Працював журналістом у провідних чернівецьких та львівських виданнях. Автор понад 15 книг прози та поезії, а також кількох п’єс. Вважається засновником жанру «альтер­нативної історії» в українській літературі.


Твори

Збірки поезій

  • Терновий іней (1994, премія «Гранослов'92»)
  • Білий і рудий (1994)
  • Семибарвний кінь (1995)
  • Як вчив Кожелянко-цзи (2000)

Збірки оповідань

  • Логіка речей
  • Чужий

Романи

  • Дефіляда у Москві (1997, премія «Сучасності»)
  • Конотоп (1998)
  • Людинець пана Бога (1999)
  • ЛЖЕNostradamus (1999)
  • Котигорошко (2000)
  • Тероріум (2001)
  • Срібний павук (2006)
  • Третє поле, видавництво "Теза" (2007)
  • Ефіопська Січ (неопубліковано)
  • Діти застою (неопубліковано)

П'єси

(у співавторстві з Володимиром Сердюком)

  • Пластиліновий метал
  • Солдатське щастя
  • Гільйотина
  • Лізикава
  • Казка діда Зигмунда

 "— З самого дитинства був налаштований на літературу, бо читати почав раніше, ніж ходити. Коли прийшов час шукати сферу прикладання своїх навичок — вибрав літературу. Хоча міг бути кимось іншим — колись малював і міг стати художником. Справа в тому, що я років з двадцять писав поезію. Тут ще й наклалися ті соціально-політичні умови, що були присутні до 1991 — років десять я був герметизований. І тому вважаю, що весь мій творчий розвиток десь років на десять загальмований.

Перші поезії мали певні політичні мотиви, що призвело до проблем. Правда, не таких вже й серйозних — я не був заарештований. І ось у років сорок я відчув, що треба щось міняти у літературній справі. Я перестав писати поезію і спробував писати прозу. Спочатку п’єси, а потім і романи. Тому за такий короткий період часу написав досить багато — за три роки я написав п’ять романів і сім новел. Лише тепер відчуваю, що ввійшов в нормальне літературне русло — ось пишу новий роман, але вже не так швидко. Нещодавно спалив сто сторінок — не знаю, це добре чи погано? Просто ввійшов в нормальне русло..."




https://rozmova.wordpress.com/2019/01/18/vasyl-kozhelyanko-2/#more-36175

http://www.ukrcenter.com/Література/19418/Василь-Кожелянко/Біографія

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Мій художній світ"

Сніг влітку

Українські вечорниці "Зимові мелодії"